سیاست مرجوعی و عودت کالا در فروشگاه شال و روسری | شالستان

ما در ” فروشگاه شالستان “ تلاش می‌کنیم تجربه خریدی مطمئن و خوشایند برای شما فراهم کنیم. با این حال، اگر کالایی مطابق انتظار شما نبود، امکان ثبت درخواست مرجوعی بر اساس شرایط زیر وجود دارد.

شرایط مرجوعی شال، روسری و کیف

  • کالا باید در حالت کاملاً نو، بدون استفاده و با بسته‌بندی و اتیکت اصلی بازگردانده شود.
  • درخواست مرجوعی باید حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا ثبت شود.
  • کالاهایی که به دلیل رعایت‌نشدن شرایط نگهداری آسیب دیده باشند، شامل مرجوعی نمی‌شوند.
  • به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، شال و روسری‌های استفاده‌شده یا پروشده قابل برگشت نیستند.

موارد قابل قبول برای مرجوعی شال، روسری و کیف

  • مغایرت رنگ یا مدل با سفارش ثبت‌شده
  • آسیب‌دیدگی کالا در هنگام ارسال
  • نقص ظاهری یا اشکال در دوخت

مراحل ثبت درخواست مرجوعی

1. تماس با بخش پشتیبانی یا ثبت درخواست در پنل کاربری

2. ارسال عکس از مشکل کالا (در صورت وجود)

3. دریافت تاییدیه و هماهنگی برای ارسال کالا

4. بررسی محصول توسط واحد کنترل کیفیت

5. انجام تعویض یا بازگشت مبلغ

 

روش عودت مبلغ

پس از تایید مرجوعی، مبلغ پرداختی ظرف ۲ تا ۵ روز کاری به همان شماره کارت یا حسابی که خرید با آن انجام شده واریز می‌شود.

هزینه ارسال

  • در صورت نقص یا اشتباه از سمت فروشگاه: تمام هزینه‌های ارسال بر عهده ماست.
  • در سایر موارد: هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

سفارش‌های سفارشی

کالاهایی که به درخواست مشتری تغییر، بسته‌بندی خاص یا ترکیب‌بندی ویژه داشته باشند، قابل مرجوعی نیستند.

راه ارتباطی

برای ثبت درخواست مرجوعی یا پیگیری وضعیت آن، از طریق بخش «تماس با ما» یا پشتیبانی واتساپ اقدام کنید.